Լեզվական խաղերի փաթեթ

Ներկայացնում են Արևմտյան դպրոցի 5֊6 տարեկանների խմբի երեխաները

Խաղ 1. «Ես թաքնվել եմ, հիշո՞ւմ ես ինձ»

Խաղի նկարագրություն

Երեխայի առջև դնում ենք մի քանի իրեն ծանոթ առարկաների նկարներ և առաջարկում ուշադիր նայել, անվանել, ապա փակել աչքերը: Թաքցնում ենք մի նկարը և երեխային առաջարկում նայել և փորձել հիշել՝ ո՞ր նկարը չկա: Եթե դժվարանում է, սկսում ենք 2 նկարով, հետո քիչ քիչ ավելացնում նկարների քանակը, բայց ոչ միանգամից՝ այլ քիչ-քիչ: Նմանատիպ խաղերը հետաքրքրում են նախադպրոցական տարիքի երեխաներին։ Այս խաղը նպաստում է զարգացնել ուշադրությունը, հիշողությունը, խոսքը:

Ներկայացնում է Գալե Մեղրունին

Ներկայացնում է Խաչատրյան Դավիթը

Ներկայացնում է Տոնոյան Շավարշը

Ներկայացնում է Մելիքյան Լիզան

Ներկայացնում է Փիրումյան Ալեքսանդրը

Խաղ 2. «Գուշակի´ր աչքերդ փակ»

Խաղի Նկարագրություն

Խաղի համար մեզ անհրաժեշ կլինի մրգերի կամ բանջարեղենի խաղալիքներ, պարկ: Երեխային տալիս ենք բոլոր մրգերը հերթով՝ շոշափի, նկարագրի յուրաքանչյուր մրգի արտաքին առանձնահատկությունները և դնի պարկի մեջ: Բոլոր մրգերը հատ-հատ նկարագրելուց և պարկի մեջ գցելուց հետո պարկը լավ խառնում ենք և առաջարկում երեխային ձեռքը մտցնել պարկի մեջ, հանել մեկ միրգ ու աչքերը փակ փորձել նկարագրել ու հասկանալ՝ որ միրգն է իր ձեռքում:
Այս խաղը զարգացնում է երեխայի մի շարք հոգեկան գործընթացներ, հատկապես տակտիլային զգացողությունը, խոսքը, ուշադրության կենտրոնացումը, մանր մոտորիկան և այլն:

Ներկայացնում է Շախկյան Դանիելը

Ներկայացնում է Փիրումյան Ալեքսանդրը

Ներկայացնում է Գալե Մեղրունին

Ներկայացնում է Տոնոյան Շավարշը

Ներկայացնում է Իսրաելյան Անահիտը

Ներկայացնում է Խաչատրյան Դավիթը

Խաղ 3. «Կրկնի՛ր պատկերը»

Խաղի նկարագրությունը

Մեզ անհարժեշտ են հաշվեձողիկներ, որոնց օգնությամբ հասարակ պատկերներ ենք կառուցում, օրինակ՝ քառակուսի, եռանկյունի, հնգանկյուն, տուն, եղևնի, պատուհան և այլն: Առաջարկում ենք երեխային նայել ու հետո փակում ենք թղթով, ապա փորձի հիշելով կառուցել նույնը, եթե դժվարանում է և դիմում ձեր օգնությանը կամ հետաքրքրությունը մարում է, ապա կարող եք օգնել: Ի դեպ, բավականին բարդ է և միանգամից չի ստացվի, թողե´ք փորձի մի քանի անգամ, հետո օգնեք միայն մի քայլը, մի ձողիկը դնելով և առաջարկելով շարունակել, եթե էլի չի ստացվում, կրկին օգնեք: Վերջացնելուց հետո բացեք ձեր կառուցածն ու համեմատեք: Սկզբում միայն մի պատկերով փորձեք, եթե ստացվում է՝ բարդացրեք պատկերը կամ երկու պարզ պատկեր միանգամից առաջարկեք: Այս խաղը կնպաստի զարգացնել երեխայի մտածողությունը, երևակայությունը, տարածական պատկերացումը, տրամաբանությունը, ուշադրության կենտրոնացումը, հիշողությունը և այլն:

Ներկայացնում է Մելիքյան Լիզան

Ներկայացնում է Մաթևոսյան Մարիան

Ներկայացնում է Մկրտչյան Արթուրը

Ներկայացնում է Դեղոյան Հովանեսը

Ներկայացնում է Տոնոյան Շավարշը

Ներկայացնում է Փիրումյան Ալեքսանդրը

Խաղ 4.《Մի նկարի պատմություն》

Խաղի նկարագրություն

Ծնողներից մեկը վերցնում է ընտանեկան որևէ հանդիսություն կամ իրադարձություն պատկերող նկար, որին երեխան ականատես կամ մասնակից է
եղել: Դա կարող է լինել նրա ծննդյան օրվա խնջույքը պատկերող ինչ-որ նկար: Այդ նկարը ցույց տվեք երեխային և խնդրեք նրան պատմել այն ամենը ինչ հիշում է, այդ օրվա հետ կապված,դարձյալ օգնեք նրան հարցեր տալով
• Ի՞նչ եղավ:
• Ովքե՞ր էին եկել:
• Ի՞նչ նվերներ էին քեզ բերել:
• Ինչպե՞ս էիր քեզ զգում և այլն:

Այս խաղի նպատակն է զարգացնել երեխայի հիշողությունը ,միտքը շարադրելու և վերարտադրելու կարողություն։

Ներկայացնում են Արևելյան դպրոցի 2֊4 տարեկանների խմբի երեխաները

Ներկայացնում է Նարե Մաթևոսյանը

Ներկայացնում է Առուստամյան Նարեկը

Ներկայացնում է Դադոյան Վիկտորիան

Ներկայացնում է Հովակիմյան Դանիելան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s