Երեխաները մեծանում են այնպիսի միջավայրում,որտեղ մեծահասակներից սովորում են կարդալ ու գրել, և այդ մասին բավականին գիտելիք են ձեռք բերում դպրոց գնալուց և իրենց ուսուցչին հանդիպելուց տարիներ առաջ։

Նրանք սովորում են սեփական նախաձեռնությամբ և իրենց համար բացահայտում են լեզվական կառուցվածքների իմաստը,սովորում են այն հմտորեն կիրառել բարձրացնելով իրենց լեզվական հմտությունների մակարդակը։

Երեխայի գրաճանաչությունը ճիշտ ձևավորելու համար հարկավոր է որ նրա համար մեծահասակը շատ գրքեր, հեքիաթներ կարդա և հնարավորությու ընձեռի երեխային կարդալու և գրելու իր սեփական մեթոդներով։

Մանկապարտեզում եվս պետք է աշխատանք տանել նախապատրաստել երեխային գրել կարդալու լավ մեկնարկին։ Այս ամբողջ գործընթացը անվանում են ձևավորվող (կամ նախնական) գրաճանաչություն։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s