Բնագիտական երևույթների ուսումնասիրման եղանակները

Բնագիտություն ուսումնասիրման և երեխաների ներկայացման վերաբերյալ կարելի է խմբակարգել հետրյալ կարգերի

1. Տեսողական

2. Լսողական

Ստեղծագործական ՝ձեռքի աշխատանք տեխնոլոգիական պարապմունքներ գործնական աշխատանքներ փորձեր

4. Երգի և պար

5. Բանավոր խոսք

Ելնելով չափորոշիչներից այս մեթոդները կարելի է համադրել իրար հետ այնպես ինչպես նպատակահարմար է երեխային այդ տարիքի զարգացման համար

Օրինակ ուսումնասիրում ենք կենդանական աշխարը։

5֊6 տարեկան երեխաների համար կարելի է կազմակերպել ճանաչողական ֆիլմի դիտում, հանձնարարել երեխաներին ընտրել որևիցե կենդանի և այնուհետև դերային խաղ կազմակերպել այն նպատակով որ երեխան կարողանա իր կողմից բանավոր խոսքով ներկայացնի կենդանուն բնորոշ հատկանիշները։ Հարկ է նշել որ կարևոր դեր է խաղում նաև բնագիտական փորձերի առկայությունը։ Այս մեթոդը զարգացնում է երեխայի մեջ ցանկությունը խթանում է հետաքրքրասիրությունը։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s