Բնագիտություն ուսումնասիրման և երեխաների ներկայացման վերաբերյալ կարելի է խմբակարգել հետրյալ կարգերի
1. Տեսողական
2. Լսողական
Ստեղծագործական ՝ձեռքի աշխատանք տեխնոլոգիական պարապմունքներ գործնական աշխատանքներ փորձեր
4. Երգի և պար
5. Բանավոր խոսք
Ելնելով չափորոշիչներից այս մեթոդները կարելի է համադրել իրար հետ այնպես ինչպես նպատակահարմար է երեխային այդ տարիքի զարգացման համար
Օրինակ ուսումնասիրում ենք կենդանական աշխարը։
5֊6 տարեկան երեխաների համար կարելի է կազմակերպել ճանաչողական ֆիլմի դիտում, հանձնարարել երեխաներին ընտրել որևիցե կենդանի և այնուհետև դերային խաղ կազմակերպել այն նպատակով որ երեխան կարողանա իր կողմից բանավոր խոսքով ներկայացնի կենդանուն բնորոշ հատկանիշները։ Հարկ է նշել որ կարևոր դեր է խաղում նաև բնագիտական փորձերի առկայությունը։ Այս մեթոդը զարգացնում է երեխայի մեջ ցանկությունը խթանում է հետաքրքրասիրությունը։